Sabtu, 20 Oktober 2012

KekeCeWaaN



Hai .. blogger semua .. suda ketiduran ker kamo semua???hahaha.. Bg yg da tidow tu , Selamat malam yek , moga diulit mimpi indah .. yg belom tidow tu meh le jengah2 my blog nie kejap .. ^_^
 x menarik mane pon ..lalalalaaaa..
Sekali da update .. tgn nie gatal gian lak nak update lg .. hahaa .. ntah ape2 jek .
 Biase lar x leh tidow pulak memalam nie .. Nak study memang x masuk nie …huhuhhuuu ..
Okey .. acctually juz nak shared 1 perkataan yg agak rumit utk diperkatakan.. iaitu KECEWA ..
 Kowg messti taWu n penah raSe kecewa kan?? Ermm .. menipu laa kalo x pernah ..
Adat la kalo dlm kehidupan kan , bile kite x dapat apa yg kite nak … mesti rase kecewa ..
X kesah la ape2 yg pasti kite x leh lari dr perasaan kecewa baik kecewa ngan kengkawan , kecewa ngan percintaan , kecewa ngan lecturer * mampus aku ..hahaha ..  
Hidop aku penuh dengan raSe kekecewaan … bermacam2 ..
 Tp aku tempuh semuanya dgn tenang n sabar .. n Alhamdulillah di akhirnya kekecewaan aku tu sedikit sebanyak dapat memberikan kebahagiaan utk aku …
WaLaupon org lain sentiaSe lihat aku terSenyum …
 n kaDang2 aku perLu diam diri utk menunjukkan raSe kekecewaan aku …
Hanye org yg meMahami akan taWu ..n especially my family … tersangat la memahami aku ..
 Kekecewaan byk mengajar aku tentang byk perkara ..
 Terima Kasih pd semua yg menyedarkan aku ..
 Alhamdulillah .. tercalit sedikit kebahagiaan di dlm diri ..


dr kecewa kite blajar untuk bangkit meneruskan kehidupan yg lebih baik


Saat ini aku belajar melupakan seseorang yg melupakan ku.

Aku belajar memaafkan seseorang yg menyakiti ku.

Aku belajar menjadi yg terbaik untuk orang yg ku sayangi.

  

Tiada ulasan:

Catat Ulasan