Sabtu, 8 September 2012

diA Imam yG ku PiLih


Camane eh nak mulakan .. hahaha !! al maklum lah baru baru lagi nak menceburi bidang membelog sume nie..hahaha.. Assalammualaikum W.B.T .. x jawab dosa masuk api neraka , bak kata lecturer aku ..hahah !! Aku jenis yg kurang nak bercerita tp aku gagahi jua utk bercerite ..hahaa.. Saje nak wat belog kan , coz x tawu nak citer kat sape .. kalo citer kat manusia , macam macam katanya nnt ..hahahaa !! Lol.. Okey , back to the story ...  Aku nak citer yg aku de kenal ngan seowang lelaki yg baik hati n budi pekertinya ..hehee ... Lame x lame , kejap x kejap sgt la aku kenal dye ... Pd mula nya memang la juz a fwend , but kite manusia biase kan !! ada hati , ade perasaan ... Lame2 macam aku da suke kat dye , bile da suke ia bertukar jadi sayang , bile da sayang sekelip mata ia bertukar jadi cinta !!! Tapi hati aku tidak menyatakannya .. Sentiasa teringat dye n bila jaoh tersa rindu yg teramat .. !!!! ermmm ... wat masa nie biar lah hati ni yg tawu .. aku tidak ingin mengungkapkan cinta pada nyee .. BIAR MASA YANG MEENTUKAN SEGALANYA !! :) 
Okey ...smpai cini jek la eh ... byk lg nak story ..hahaa ..   tp next time la yek...

                                        To Be Continue .........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan