Rabu, 12 September 2012

tOdaY iS thE daY .. Hepy ^_^

Hahaaaaa ...  belOm pape Lagi aku dah geLak nie .. ^_^
Citer nye x la lucu pon tp ntah.. tetibe rase nak gelak .. huhuu .. 
Sebenarnyee nak citer , arinie first time aku makan nasi setelah beberape hari x makan .. lucu x ?? x kan?? hahaaa ... bukan mogok atau ape tp ntah laaa .. aku terlalu stress n tekanan perasaan smpai xde selera nak makan .. Tp arinie tekanan n beban tu semua da hilang ..
Bayang kan lah smpai 3 ari x makan pape ... seksa diri sendiri , tp nak wat camane kan sbb ini memang perangai  aku dr kecik ... 

Arinie membuatkan aku tenang  sbb dye da terima aku n begitu jugak aku .. Terima kasih YA ALLAH .. atas keredhaanMu kami da berbaik tp nak kembali macam dulu mgkin amik masa yg agak lama .. 
Sekarang aku n dye bermula dengan perkenalan kami dr awal2 dulu ... Sy sayang dye ... n harap dye juga begitu .. aku x ingin kehilangan dye n aku juga harap dye x ingin utk kehilangan aku .. 2 taon cukup lama kami jalin persahabatan .. n bukan niat aku utk menghancurkannye ... Tp keadaan yg memaksa . Aku x mintak
sume nie yg terjadi ...!!! 



SAHABAT,
Dalam berjuta engkau Lah Pilihanku ,
Ku temui kepayahan dalam mencari Sahabat sepertimu ,
Kau pon suda memahami aku , 
Dan aku tawu kau seowg sahaje Sahabat yg sentiasa memahami aku ,
Ku harap kau akan SETIA berSahabat bersama ku selamanya ..
InsyaAllah Amin ...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan