Rabu, 19 September 2012

iStiKhaRah CinTa ^__^

Bersaksi cinta diatas cinta
Dalam alunan tasbih ku ini
Menerka hati yang tersembunyi
Berteman dimalam sunyi penuh doa

Sebut nama Mu terukir merdu

Tertulis dalam sajadah cinta
Tetapkanlah pilihan sebagai teman
Kekal abadi hingga akhir zaman

Istikharah cinta memanggilku
Memohon petunjukMu
satu nama teman setia
Naluriku berkata
Dipenantian luahan rasa
Teguh satu pilihan
Pemenuh separuh nafasku
Dalam mahabbah rindu
Diistikharah cinta

Lagu ISTIKHARAH CINTA nie sgt menyentuh jiwa n raga aku yg sgt lembut nie taw !! hahaaa.. Jiwa aku laa .. kowg aku x tawu lah camane .. hahahaaa .. nak dgr lagu nie cari la sendiri yek ..hihihiii .. 

Ermm .. Okey … sebenarnye aku juz nak cerita pasal si dye nie … mESTI kOwg bOsan kan asyik paSal CINTE jek ..hhaaha .. Pedulik hape aku !!
Nak kata dye kekasih aku x pon .. nak kata kami couple memang x pon .. 
Kami juz behubungan mcm jarak jaoh .. 
Kami saling tawu perasaan kami masing2 tp masa yg menentukan n mencorakkan ape kami dimasa hadapan ..hehehee … Sweet x ??lalalalaaaa .. werkk ..
 Bg kami ape ade pd ungkapan sayang  … n sayang tu boleh ker menjamin ape2 untuk masa nie???? 
Yg menjamin hubungan seseowg tu adalah tahap kemampuan dye smpai bile snggop utk tgu kite .. Jike dye mampu maka hubungan tu akan kekal la ..insyaAllah ..Tp jike x mampu tu la yg akan ditinggalkan … InsyaAllah dye mampu untuk tgu aku n aku mampu untuk tgu dye .. Dengan izin Allah smpai masanye kami akan bersatu jua n aku tgu saat itu …
Owg ckp dugaan kuat utk hadapi hubungan mcm nie .. memang akan selalu mkn hati la owg ckp kan !! tp aku cube utk kuat n berharap ada hasilnye suatu hari nnt ..  n now we are juz friends .. n best friends …. X lebih dr tu … Aku cuma takOt utk keCewa lg !!!!

' UNTUK SI DYE .. SENTIASA INGAT SY DALAM DOA KAMOO YEK ' :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan